23948sdkhjf

Trivselhuskunder trivs i sina hus

Enligt en ny undersökning har Trivselhus en kundnöjdhet på hela 94 procent, en rekordhög siffra som kan jämföras med branschsnittet på 77 procent.

I ett pressmeddelande berättar att Södra att deras dotterbolag Trivselhus har nöjda kunder.- Siffrorna är ett resultat av vårt arbete med att våra kunder ska uppleva kvalitet genom hela processen, säger Trivselhus vd Erik T Larsson.Undersökningen har gjorts av oberoende undersökningsinstitutet IMA AB. Snittet för branschen är enligt undersökningen 77 procent, medan Trivselhus ökar från 92 procent till 94 procent. Dessutom skulle nästan alla av Trivselhus kunder rekommendera en vän att göra samma val av husleverantör. Stor valfrihet och flexibilitet är viktiga orsaker till att människor väljer Trivselhus, tätt följt av design, kvalitet och ett gott bemötande. -Vår analys är att det är helheten som gör våra kunder så nöjda, säger Erik T Larsson. När de väljer Trivselhus får de expertstöd och bred service från start till mål. Vi tar ansvar hela vägen hem på trygg totalentreprenad.Det visar sig också i undersökningen där Trivselhus får mycket höga betyg för slutfinish och upplevd byggkvalitet och hamnar betydligt över branschsnittet. Även antalet reklamationer minskar och ligger under branschen totalt.   KB

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062