23948sdkhjf

Lyckad lansering av TMF-kampanj

Den kampanj som Trä- och möbelindustriförbundet, TMF, startat för attlocka unga till branschen har varit lyckad så här långt. Detrapporterar förbundet i...

Den kampanj som Trä- och möbelindustriförbundet, TMF, startat för attlocka unga till branschen har varit lyckad så här långt. Detrapporterar förbundet i ett pressmeddelande.Kampanjen har fått namnet Öppen dörr och den drogs igång den 1 april.Hustillverkaren Willa Nordic har fått besök av mellan 200 och 250personer, berättar företagets VD Anders Dahl i pressmeddelandet. Andra exempel på företag som har kunnat visa upp sig för en intresseradallmänhet är Totebo (500 personer ) har kommit, Daloc 100 ochMyresjökök (300).?Öppen dörr genomförs lokalt av TMFs medlemsföretag i hela landet medett viktigt gemensamt syfte; att öppna dörren till en bransch och dessföretag för framtidens medarbetare. En samlad bransch som signaleraratt här finns en framtid för nästa generation?, skriver TMF vidare.MP

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078